mandag 27. oktober 2014

Snart 1-åring i hus!

De siste ukene har bare flydd av sted, og snart er den lille babyen vår 1 år. Det er helt uvirkelig å tenke på hvor raskt, men samtidig sakte, dette året har gått, for det virker av og til som om det var i går vi tok den lille bylten med oss hjem fra sykehuset. 


For noen uker siden var vi på vårt første foreldremøte, en veldig rar opplevelse som best kan beskrives som å ha blitt medlem i en hemmelig klubb som er litt mystisk for alle ikke-foreldre. Når sant skal sies så var det ikke så veldig spennende, og inntrykket av at det som regel er mye informasjon, kaffedrikking og twistspising stemte ganske godt. Allikevel var det hyggelig å møte de andre i foreldregruppen og knytte ansikt til navnene som henger over barnas plasser i gangen. 


Om nøyaktig 50 minutter, eller 47 når dette publiseres, skal jeg begynne på min 3 uker lange praksisperiode i 2. klasse. Det kommer til å bli spennende, slitsomt, utfordrende, morsomt, men aller mest; givende. Det er jo dette jeg vil jobbe med, og jeg kan nesten ikke vente med å være tilbake i klasserommet som lærer istedenfor elev. At det allerede er nesten 3 år siden sist jeg gjorde det får meg brått til å føle meg litt gammel ;-)

Om ikke mange ukene skal vi feire bursdagen til Noah, og vi har planlagt etter alle kunstens regler. Nå gjenstår det bare å se om ebay har tenkt til å samarbeide med oss og sender tingene i tide til feiringen. Kommer tilbake med bilder av dette, sånn at dere alle kan glede dere over den søte lille gutten vår :-)

En siste ting! Vi hadde hørt at det snør mye på Konnerud, og jammen hadde de ikke rett alle de som advarte oss!


1 kommentar:

  1. Å så kjekt å se Noah i sneen.Godt hverdagen går noe lunde etter planen og det beste av alt at Noah liker seg i barnehagen.Han er så god.
    Håper han får en heidundrande fest.

    SvarSlett